ویلاس

لوله بازکنی را به کاربلدش  بسپار!

دسته بندی مقالات

شنبه تا چهار شنبه 8 تا 17

پنجشنبه 8 تا 13

لوله بازکنی را به کاربلدش  بسپار!
71
13 اسفند 1401

خدمات لوله بازکنی از جمله خدمات در “ویلاس” است که در صورت بروز هر گونه مشکل از جمله گرفتگی سینک، بالا زدن فاضلاب، چاه و… در کمترین زمان برای رفع مشکل، نیروهای خود را اعزام می‌کند. اگر تجربه همکاری با متخصصان لوله بازکنی را داشته باشید، حتما دیده‌اید که از دستگاه‌های مخصوص برای رفع گرفتگی لوله و چاه بازکنی استفاده می‌کنند.

توصیه می‌کنیم به خاطر امکان بروز خطر و آسیب روش های خانگی و استفاده از اسیدها، از خدمات تخصصی لوله بازکنی با دستگاه کمک بگیرید. “ویلاس” به شما کمک می‌کند تا بدون جستجوی آدرس اتحادیه یا شماره لوله بازکنی، بهترین کاربلدهای لوله باز کنی در شهر خودتان را پیدا کنید.

با ما همراه باشید تا با نحوه دریافت خدمت لوله بازکنی در ویلاس سرویس  آشنا شوید.

آشنایی با خدمات لوله بازکنی “ویلاس

خدمات لوله بازکنی و چاه بازکنی بسیار متنوع هستند، کلیه کاربلد هایی که در این زمینه با “ویلاس” همکاری می‌کنند، چنین خدماتی را به مشتریان خود ارائه می‌دهند:

  • رفع انواع گرفتگی لوله‌های منازل، اداره‌ها و کلیه مراکز تجاری / فرهنگی / تفریحی با مواد زائد، مصالح ساختمانی و … با دستگاه لوله باز کنی مناسب
  • رفع گرفتگی لوله فاضلاب پارکینگ، آشپزخانه، حمام و توالت‌ (ایرانی و فرنگی) و خارج کردن اشیا قیمتی از آنها
  • تعمیر و ترمیم سقف یا دیوار پس از تشخیص ترکیدگی لوله
  • تخلیه و رفع گرفتگی (و بوی نامطبوع) چاه‌های فاضلاب با دستگاه
  • حفر چاه فاضلاب و گسترش چاه فاضلاب قدیمی
  • لجن‌زدایی، لایروبی چاه و کول‌گذاری آن
  • تعمیر چاه‌های ریزشی
  • رفع بوی بد چاه فاضلاب
  • درآوردن اشیا قیمتی از چاه  

با این وجود، برای دریافت به‌روزترین قیمت لوله بازکنی کافی است وارد سایت ویلاس شوید و از بخش خدمات از منطقه مورد نظر با کاربلد منتخب لوله باز کن تماس حاصل نمایید.

در اینجا روند استعلام هزینه در چندمرحله کوتاه، رایگان و بدون نهایی کردن سفارش انجام می‌شود. پس با خیال راحت قیمت بگیرید. پس از آن می‌توانید کاربلد مدنظرتان را برای بازدید دعوت کنید، و بعد از توافقات کار را در اسرع وقت استارت بزنید. اما با عوامل موثر بر هزینه لوله بازکنی آشنا شویم:

عوامل موثر بر نرخ اتحادیه لوله بازکنی

اجازه دهید ابتدا به یکی از مهمترین بخش‌های این خدمات برای شما، به عنوان مشتری، بپردازیم: عوامل تاثیرگذار بر قیمت لوله بازکنی.

هزینه لوله بازکنی بر اساس متراژ لوله‌ها

هرچه طول لوله‌ای که باید گرفتگی آن رفع شود طولانی‌تر باشد، هزینه تمام‌شده هم بیشتر خواهد شد. در نرخ اتحادیه لوله بازکنی سال 1401 لوله‌های 1 تا 6 متر، 6 تا 12 متر، 12 تا 25 متر و همچنین لوله‌های تا 30 متر قیمت خاص خود را دارند، که از حدود 200 هزار تومان تا 1 میلیون تومان متغیر است.

شدت و میزان گرفتگی لوله یا چاه

اینکه چقدر لوله گرفته است هم می‌تواند روی هزینه لوله باز کنی تاثیر بگذارد؛ مثلا اگر لوله به دلیل وجود سیمان و مصالح گرفته باشد، کار ممکن است بسیار سخت و حتی غیر ممکن شود! این مسئله روی دستگاه لازم برای لوله باز کنی یا زمان لازم برای تخلیه آب با پمپ و نهایتا هم هزینه موثر خواهد بود.

(به طور کلی، بسته به نوع و شدت گرفتگی، چالش‌های کار بیشتر می‌شود. شما در پروسه ثبت سفارش، قیمت خدمات را بر اساس شرایط خود دریافت می‌کنید)

نیاز به رسوب تراشی

نیاز یا عدم نیاز به رسوب تراشی هم در نرخ اتحادیه لوله بازکنی پیش‌بینی شده است. گاهی اوقات کل سطح مقطع لوله مدنظر رسوب دارد، و باید تراشیده شود تا نتیجه مناسب را از این سرویس بگیرید.

محل گرفتگی و شرایط آن

اینکه لوله‌کشی کجای خانه دچار گرفتگی شده است هم می‌تواند روی قیمت لوله بازکنی موثر باشد. شما در چه محلی به این خدمات احتیاج دارید؟ توالت، حمام، پارکینگ یا …؟

هرکدام از این بخش‌ها شرایط خاصی را به کار تحمیل می‌کنند، و هزینه آن را تغییر می‌دهند. مثلا در گرفتگی‌های مربوط به توالت فرنگی، کاربلد باید آن را جدا و دوباره نصب کند، موضوعی که به نوبه خود مبلغی را به فاکتور اضافه می‌کند. برای چاه بازکنی چندان لازم نیست نگران این مسئله باشید.

نوع روش لوله بازکنی بسته به نوع شرایط، از روش‌های مختلفی برای رفع گرفتگی و چاه بازکنی استفاده می‌شود؛ هر دستگاه لوله باز کنی هم، کم و بیش نرخ خاصی دارد. مثلا هزینه این خدمات با فنر معمولا متفاوت با سایر روش‌هاست. و اگر از فنر استفاده شود، تعداد موارد فنر زنی و یا تعدادِ گرفتگی لوله فاضلاب در ساختمان هم تاثیر خود را بر مبلغ نهایی خدمات لوله بازکنی نشان خواهند داد.

بازدید و کنسلی

نرخ اتحادیه لوله بازکنی این مورد را صریحا یادآوری می‌کند؛ البته این روزها اکثر شرکت‌های لوله و چاه بازکنی بازدید را رایگان انجام می‌دهند. اما اگر تیم به محل مراجعه کند و کار از طرف کارفرما کنسل شود، باید مبلغی را به آنها به عنوان هزینه آمد و رفت پرداخت کرد.

سایر عوامل موثر بر هزینه لوله بازکنی

  • نیاز به کنده‌کاری در محل گرفتگی لوله
  • میزان تعامل گرفتگی لوله در طبقات دیگر ساختمان
  • هزینه ایاب و ذهاب (البته ممکن است این عامل شهر به شهر و حتی شرکت به شرکت متغیر باشد، و یا اصلا دریافت نشود)
  • نرخ برخی خدمات مربوط به چاه بازکنی به صورت توافقی تعیین می‌شود، از جمله لوله‌کشی و بنایی درب چاه یا حفر چاه نو در زمین دژ با کمپرسور

چرا خدمات لوله باز کنی با «ویلاس»؟

تجربه دریافت خدمات در این بازار آنلاین متفاوت از چیزی است که تا حالا تجربه کرده‌اید. برخی از مزایای پیشنهادی «ویلاس» برای کاربران خود عبارت است از:

  • استعلام رایگان آخرین قیمت لوله بازکنی از چند کاربلد قبل از نهایی کردن سفارش
  • امکان مشاهده پروفایل کاری و مشخصات هریک از کاربلد ها ، به همراه نظرات و تجربیات مشتریان قبلی آنها
  • دسترسی به چندین لوله بازکن مجرب در عرض چنددقیقه
  • اعزام سریع لوله بازکن با تجهیزات لازم و قوی برای ارائه خدمات
  • استفاده از مجهزترین ماشین تخلیه چاه فاضلاب برای لوله بازکنی و تخلیه چاه 

لوله بازکنی شبانه روزی

خدمات فوری لوله باز کنی بدون شک بهترین و کار راه‌اندازترین شکل ارائه این سرویس است. ذات گرفتگی لوله به گونه‌ای است که می‌تواند زندگی اعضای یک خانواده یا (در شرایط بغرنج‌تر) زندگی اعضای یک ساختمان را مختل کند.

در این حالت، نه شما و نه همسایه هایتان، نمی‌توانید منتظر ساعات مناسب روزکاری برای دسترسی به کاربلدهای چاه بازکنی بمانید؛ اما با وجود شرکت‌های ارائه‌دهنده سرویس لوله بازکنی در شهرتان، لازم نیست نگران این موضوع باشید. در «ویلاس» می‌توانید به کاربلد های  لوله بازکنی دسترسی داشته باشید.

کاربلدهای  فعال ما، با ارائه بدون وقفه خدمات، سریعا تیم‌شان را در زمان مدنظر شما به محل اعزام می‌کنند تا رفع گرفتگی لوله و چاه با دستگاه لوله بازکنی در کوتاه‌ترین زمان و با کمترین کثیفی در محل انجام شود.

در نظر داشته باشید که، گاهی اوقات اینکه در چه ساعتی خدمات را دریافت می‌کنید هم می‌تواند روی قیمت لوله بازکنی تاثیر بگذارد.

چه زمانی به خدمات لوله بازکنی و چاه بازکنی احتیاج داریم؟

مهمترین دلیل تماس با شرکت‌های لوله بازکنی، رفع بوی بد چاه فاضلاب است. کاربلدها این مشکل را با باز کردن چاه توالت و فاضلاب، نصب نت فاضلاب، تصحیح سیستم گردش هوا و تخلیه فاضلاب حل می‌کنند.

بالا زدن چاه به کنار، هربار با بوی ناخوشایندی که از ورودی لوله‌های فاضلاب ساطع می‌شود مواجه شدید، یا دیدید آب وان و سینک با سرعت همیشگی تخلیه نمی‌شود.

انواع روش‌های لوله بازکنی

همان‌طور که تا اینجا اشاره‌هایی به این موضوع داشتیم، بسته به نوع گرفتگی، ممکن است روش کار باز کردن لوله متفاوت باشد. در ادامه رایج‌ترین روش‌های لوله بازکنی را مرور می‌کنیم:

استفاده از فنر لوله بازکنی برقی

فنر لوله بازکنی موثرترین روش برای باز کردن لوله‌هاست که برای گرفتگی‌های سخت کاربرد دارد. موتور و فنر دو بخش اصلی این دستگاه هستند. موتور لوله بازکنی فنری وسیله‌ای به شکل دریل است، که فنر به سر آن متصل شده است؛ فنر هم متناسب با لوله است و انعطاف لازم را دارد، تا بتواند درون خمیدگی لوله خم شود.

لوله باز کنی به روش تراکم هوا

لوله بازکنی به روش تراکم هوا زمانی استفاده می‌شود که خاک و ماده‌های اضافی در لوله انباشته شده باشد. نحوه استفاده از این دستگاه به این شکل است که با تلنبه زدن هوا داخل دستگاه فشرده شده، و میزان فشار درون دستگاه لوله بازکنی توسط یک عقربه نشان داده می‌شود. همین هوای فشرده وارد لوله می‌شود و گرفتگی‌های داخل آن را حرکت می‌دهد.

لوله بازکنی با تلمبه دستی

لوله بازکنی دستی برای باز کردن گرفتگی‌های سطحی و ضعیف در لوله فاضلاب ساختمان کاربرد دارد. تلمبه دستی دارای یک قطعه پلاستیکی نیم دایره‌ای شکل (پمپ) و یک دسته است.

از طریق « ویلاس »، فاصله شما با چنین کاربلد هایی تنها چند کلیک است.

نحوه ثبت درخواست لوله بازکنی در “ویلاس

برای دریافت خدمات لوله بازکنی و دسترسی به بهترین کاربلد در کمترین زمان ممکن، کافی است با مراجعه به سایت ویلاس کاربلد خود را متناسب با خدمت انتخاب نمایید.

حالا که با خدمات چاه بازکنی و نحوه دسترسی به کارلبدها از طریق “ویلاس” آشنا شدید، شاید بد نباشد کمی هم با مواردی که از گرفتگی لوله پیشگیری می‌کند آشنا شوید.

دلایل گرفتگی لوله فاضلاب و لوله بازکنی

گاهی اوقات خود ما باعث نیاز به خدمات لوله بازکنی و چاه بازکنی می‌شویم. عدم رعایت مسائل بهداشتی مربوط به لوله‌های فاضلاب مانند ریختن باقی‌مانده مواد غذایی، مو، دستمال کاغذی و … باعث گرفتگی‌های مختلف در لوله می‌شود.

گرفتگی ممکن است برای انواع لوله‌ها اتفاق بیفتد. اما در هرحالت، باید برطرف کردن آن را به متخصص لوله بازکنی (لوله بازکن) یا کسی که به اندازه کافی با این حرفه آشنایی دارد، سپرد. شخصی که مجهز به دستگاه لوله باز کنی مناسب است. اگر پیشگیری از درمان برایتان جذاب‌تر است، بخش بعد را ببینید: 

پیشگیری از گرفتگی لوله فاضلاب

برای جلوگیری از گرفتگی لوله یک روش خیلی ساده وجود دارد: از ورود مواد زائد به لوله جلوگیری نمایید، روی ورودی سینک ظرفشویی توری قرار دهید؛ با چاه‌بست در حمام از ورود اشیاء به چاه جلوگیری کنید.

همچنین اگر نشانه‌های ضعیف گرفتگی را می‌بینید، قبل از جدی‌تر شدن گرفتگی لوله فاضلاب، کمی آب جوش درون لوله سینک ظرفشویی بریزید تا بافت‌های چربی که به جداره‌های لوله چسبیده‌اند و مواد زائد درون آن شسته شوند

کارتان را به لوله بازکن مجرب بسپارید

چاه بازکنی و لوله باز کنی یکی از خدمات محبوب و پردرخواست گروه فنی و تاسیسات است. گرفتگی لوله فاضلاب (که سریعا خود را به شکل انتشار بویی نامطبوع در تمام ساختمان نشان می‌دهد)، مخصوصا برای منازلی که چند سالی از ساخت آن‌ها گذشته، بسیار رایج و به نوعی اجتناب‌ناپذیر است.

اما اگر این اتفاق افتاد، توصیه می‌کنیم از روش‌های خانگی چاه بازکنی استفاده نکنید و با یک کاربلد ارتباط بگیرید. شما به راحتی می‌توانید درخواست خود برای لوله باز کنی در «ویلاس» در کمتر از 3 دقیقه ثبت کنید.

همچنین، می‌توانید پس از بررسی وضعیت گرفتگی لوله با کاربلدها تماس بگیرید و جزئیات کار را برایشان توضیح دهید، تا آنها برآورد دقیق‌تری برای قیمت لوله بازکنی را به اطلاع شما برسانند.

بهترین کاربلد های ویلاس نزدیک به خود را پیدا کنید

ویلاس برای بهتر زیستن

0 0 رای ها
امتیازدهی
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
chat